nagelregn

Då kommer det ett sjukt LÅÅNGT inlägg med 1 miljon naglar.

Maries kille ville egentligen att hon skulle ha vanlig fransk manikyr men hon trotsade och gjorde glitter vilket jag gillade=) hon valde det superläckra hallon-röd-rosa glittret som jag bara älskar!

Tanja ville passa in sina naglar med hennes nyårsskor som det var guldiga detaljer på så de fick helt enkelt bli guldigt glitter på tipparna.

Emily hade fått en supercool lila klocka i julklapp så självklart var vi tvugna att matcha den med hennes naglar. Lila glittertippar med en lila droppe på ringfingrarna.

 

Mia som biter ner sina naglar TOTALT ville va nyårsfin. Inget att bygga på whatsoever så får se hur de håller men de blev ju fina med blått glitter på tipparna. Gillar den blåa färgen så sjukt mycket.

Amanda gjorde glittriga nyårsnaglar=)

 

Charlotte som jag aldrig lyckas övertala göra annat än fransk manikyr var ändå lite våglig såhär vid nyår o satte stjärnor på ringfingrarna.=)

Fias naglar blev skitcoola enligt min egna mening. Turkosblått glitter med tigerränder.

Nathalie körde på svarta tippar till hennes nyårsklänning.

Matilda hade sett naglar här på bloggen o blivit inspirerad så vi gjorde en variant av det mönstret hon såg fast med lite glitter i o fler stenar.

Isabelle kom o hälsade på. Fixade hennes naglar på själva nyårsafton men vad gör man inte för att ställa upp;) Vi hade ett jävla schhå (stavning tack, tror ni fattar ändå!) att få av hennes naglar hon hade sen innan. Det var nämligen akryl o jag har ingen aceton hemma för att ta bort det så fick fila bort skiten och det tog ju sin lilla tid men till sist fick vi bort skiten o kunde sätta på gele istället. Långa blev dem o för att matcha hennes nyårsklänning som gick i svart o vitt gjorde vi vita tippar med svarta streck på. Träffade henne på cardinal senare under nyårsnatten och hennes klänning och naglar passade så jävla sjukt bra ihop. =P


Kommentarer
Postat av: annica

supersnygga naglar!! jag gillar sån där tigerränder..

men hon som gör mina naglar. jag vet inte om hon kan :P

skulle vara tufft.. jag kör oftaste med färgade tippar.. fransk till nyår bara..

ha en skön kväll!

2010-01-04 @ 16:37:41
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Anonym

Skitfina naglar! ;)

2010-01-05 @ 13:51:55
URL: http://vickysangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

snyggt, duktig du är!

2010-01-06 @ 13:48:42
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan, Ramlade in på din blogg genom google så tänkte jag skulle lämna en kommentar.

Helt underbart snygga naglar! Älskar dom Turkosa, fast alla är otroligt fina, Du är riktigt duktig.

Vore en dröm att ha en som dig som fixa ens naglar!



Mvh Emma

2011-03-16 @ 17:16:45
URL: http://snuggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0