Nails

Eftersom mina naglar blev så fruktansvärt coola så bestämde sig Emma för att göra exakt likadana=) Vi testade först med vitt i botten o lila maromering men hon tyckte dte var för sommrigt så vi körde som jag med lila botten o vit marmoreing. Det blir coolt eller hur?!

 

Jessica ska ju alltid vara sådär extrem och det är så roligt för man får exprementera på henne och det brukar ju alltid bra i slutändan=) Denna gången hade vi kopparfärgade och blåa "pluttar" som vi byggde upp längst med sidorna. Blev jävligt coolt faktikskt enligt min egna smak. De skimmrar så himla fint på långt håll=P


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha extrem.. ja, det kanske jag är.. Inte vet jag ;D Är jättenöjd med nailzen i alla fall! pusskram!

2010-01-14 @ 22:59:42
Postat av: AnnLouise

Fina nailz!

Vilket märke jobbar du med? Själv jobbar jag med Light Elegance!

Trevlig blogg oxå! :o) Kram!!!

2010-01-16 @ 06:12:54
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: Annica

Oh, snygg naglar! Me like

2010-01-17 @ 12:44:20
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0