när jag blir stor..

Igår när jag höll på att vika min rentvätt kollade jag på konståkning under tiden. Jag gillar verkligen den sporten och jag ville så gärna börja med det när jag va liten men av nån konstig anledning så gjorde jag aldrig det.

Ångrar det än idag och skulle man kunna lära sig det nu hade jag gjort det. Känns dock som det e ganska försent för att börja med en sport nu. =) Stel som en pinne för sören.

Iallafall så blir jag så himla imponerad av konståkarna hur de kan få det att se så lätt ut. man vet ju själv hur man ser ut på isen. Bambi på hal is verkligen och får man ner de här taggarna fram till så står man på näsan innan man ens hunnit blinka.

Jag har en bild framför mig som jag velat göra med en kille jag verkligen tycker om, dock aldrig blivit så med något av mina ex vilket e sjukt tråkigt för haft denna bilden i hjärnan sen jag va typ 16. Haha låter kanske lite lame men jag hade tyckt det va så mysigt.

O det är just att åka skridskor ihop. Packa ner varm choklad, något litet att äta o spendera en mysig dag i ishallen. Well har man tillgång till en frusen sjö istället hade det ju varit 100 ggr bättre men finns inte så många sjöar i Helsingborg så ishallen får duga. Men just att man åker tillsammans och har roligt och myser.

Haha när jag läser igenom det så låter det riktigt lame men jag tror ni förstår hur jag menar. Annars e ni sjukt trångsynta=P

Jag ser det iallafall framför mig och jag ler av tanken. Så då får jag va mesig isåfall men alla har vi ju olika fantasier=)



Kommentarer
Postat av: malin

ahh vad mysigt!! Jag kan riktigt se det framför mig och får också ett leende på läpparna.. såå underbart mysigt!!!

2010-01-21 @ 14:25:12
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0