nostalgi tripp

Som ni vet så var jag segast av de segaste igår och orkade inte göra något annat än att gifta mig med min soffa. Reste mig knappt ur soffan på hela dagen även om jag egentligen hade massvis med grejer att göra.

Eller jo jag reste mig faktiskt den gången jag gick hem till Ida o kollade på nån fruktansvärt dålig svensk skräckfilm. Haha. Den va sjukt dålig. Skräckisar på skånska funkar inte så bra i min bok iallafall!=)

Hela kvällen hade jag gått o nynnat på en låt jag inte hört på VÄLDIGT länge så jag letade fram min älskade HANSON skiva och satte igång den på datorn. Hade laptopen i köket så jag kunde lyssna när jag diskade och shit va diskningen gick lättare.

Hanson var mina absolut största idoler när jag va runt 14 år. Var kär i mellan brossan och hade HELA o jag menar verkligen hela mitt rum tapeserat med posters på dem. Köpte tyska och engelska tidningar för flera 100 i månaden bara för att få alla posters. Hade tom en stor flagga med hanson i taket ovanför sängen så jag kunde vakna upp och titta på dem direkt när jag slog upp ögonen=)



Jag skulle ha filmat mig själv när jag stod där och diskade och samtidigt diggade och sjöng med i hela "middle of nowhere" skivan. Jag kan fortfarande varenda låt utantill och ni skulle sett vilken glädje det är när jag efter så många år lyssnar på den skivan. Den betyder mycket för mig, väldigt mycket och hoppas jag kan bevara skivan tills jag e rutten gammal tant!

Alla har ju hört "mmmbop" o "I will come to you" men jag har mina favoriter på skivan som jag ska dela med mig av tänkte jag. Jag gillar egentligen ALLA låtar men har 4 st som e mina absoluta favoriter.

Yearbook
vem kan inte gilla denna låten?!=P

 

thinking of you

man blir så glad=)

 

A minute whitout you

rolig text=)

 

With you in your dreams

Har för mig denna låten skrev dem till sin mormor när hon gick bort.=(

VÄLDIGT fin text och låt.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MICKIS

Alltså... jag har ett minne av denna tiden... kommer ihåg att jag och Bella satt i deras gamla uterum och så kom du och Natti hem och visade era nya Hanson saker, tror de var en ring typ, hehe, och jag blev så sjukt avundsjuk! Du kunde allting om dem och hade en massa Hanson saker. Och innan dess var det Spice Girls och Bella fick en massa urklipp och posters av dig och jag önskade att jag också hade en sån "storasyster" hahaha :P Vilka minne va...

2010-01-25 @ 16:08:24
URL: http://pickymicky.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Ooo, vilka gamla godingar! :) Jag hade också en hemmagjord tapet av Hanson - till mammas vansinne. :P

2010-02-02 @ 17:02:58
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ha ha den tiden kommer jag fett ihåg. Vi bytte bilder i skolan också du fick Hanson av mig och jag fick Backstreet boys av dig. Jag har fottat av några bilder från mitt fotoalbum på ditt rum jag vill ge dig. Skit dålig kvalitet men du ser i allfall vad de föreställer.. Kan du skriva din email adress i min blogg? Eller maila mig på [email protected]

Kram

2010-02-08 @ 14:30:57
URL: http://zazzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0