Playa Del Ingles

Fick precis meddelande av Emily som är på Gran Canaria med sin tjejkompis. De hade det sjukt roligt och varit överallt och ingenstans. De hade även träffat nån blond tjej som jag visst kände. Kan ej komma på vem det kan vara dock men Emily får visa bilder sen så kanske jag vet vem hon är. Man lärde ju känna en hel del folk där nere men kan inte komma på någon som e kvar.

Anyway, det jag skulle komma fram till var att det kommer fram så mycket minnen från min tid på Gran Canaria och jag kan tänka mig hur skoj de har där nere. Dock inte lika roligt som det var med gänget som var där 05/06 ;) haha..

Tror jag ska slänga in lite bilder från min tid där nere på vår favorit ö. Har gjort det förr men då kan detta inlägget vara för er nya läsare som kanske inte ens visste om att jag varit och jobbat på Gran Canaria i 6 mån=)

Jag o Ida

Julafton på Nilo.

Andre och Erik går in för det=)

Jag som målat snögubben i bakgrunden så ni vet;)

Majs, Ida o Emil på grabbarna grus

Jonas, jag o Danne

Jonas är för er som ej vet killen jag träffade där nere som var turist och kom tillbaka för min skull. Sen var jag även i Sverige 2 veckor och hälsade på honom. =)

Satt typ alltid o prata telefon! haha..

Det blev en del salamanca pizza på nätterna.

Konstigt man svällde? haha

Detta är NILO

Smutsigt, mögel i taken men vilken gemenskap=)

Love it

Min Fiiiiina Ida

Ida, jag o Alex på julaftonsmorgon.

Vi hade köpt massa 1euros paket så vi sprang runt till alla på Nilo och lekte jultomte=)

Julaftonskväll

Bästa dagen ever! Hade sååå fruktansvärt roligt.

Ida, mackan o Sara

Söta Misan

Ett annorlunda luciatåg=)

Sebbe och Emil på Anfi

Då det ofta bara blåste på stranden i Playa del ingels drog vi ofta till Anfi. En konstgjord strand nära puerto rico.

Ida, jag o David

Nyårsfton!

Mina kävlingetjejer Sara, Majsan o Bengan

Jag på Nyår. Brun va man men osså 10 kg plus. Haha

Mina partypinglor

Hajk, Mikey och 2 turister

Plaza by night!=P

 

Mina favvisar! Ida o Emil=)

Jag jobbade på Grabbarna Grus i nästan 2 mån

Love Generation va VÅR låt där nere.

När den låten spelades ställde sig alla säsongare upp på bord och stolar och "vevade"

tänker alltid på scandic när jag hör den låten.

Mer love generation, får ett leende på läpparna när jag tänker tillbaka på detta.=)

Blev en hel del yrinka drickande=)

Fulsprit e godast=)

Här visar Danne hur man fyller någon enklast=)

Det e dyrt med blannevann=) hahaha

Jag bakom baren på grabbarna grus och söta majsan som håller mig sällskap

Såhär såg fötterna ut ALLTID! Splear ingen roll hur ofta man tvättade dem

Nilofötter helt enkelt

Elitens dörr=)

jag o emil

gänget på julafton

vi va på masko där vi fick svensk julmat och fri bar mellan en viss tid för endast 50 euros.

När det bara var 2 timmar kvar på free bar kom vi på att vi knappt druckit något så vi hällde i oss dricka. Typ 10 tequilas var på en timme mm. Det var galet men skoj hade vi=)

 

Sandra vann en tävling med moore

Johan och Freddy Krüger.haha

Dean o den galne skotten Mikey

När Emil gick ut barskolan ordnade vi en studentfest till honom. Vi gick verkligen in för det och hade skaffat "studentmössa" och ett fint plakat.

Ida, jag o Nathalie i vipbaren på scandic

Vilka minnen=)

Twintema på scandic

Nicolas,dean o Ida på sahara

Stället där vi varje måndag fick gratis mat. samma varje gång men gratis e gott när man är en fattig säsongare=)

Härliga måndagar! Här är Hampe som försöker leka gangster=)

Dean hamnar i poolen.

Det var lite en grej att vi skulle putta varanndra i poolen med kläder på.

Tror jag hamnade där max 2 ggr. Sprang så fort jag såg någon var på väg mot mig=) haha

Ida hotade typ alla och ni vet ju hur skrämmande hon kan va så hon lyckades inte hamna i poolen en enda gång;)

Vi drack en del de där måndagarna på sahara.

Tequilaflaskor för 9 euros då blir dte tequilarace för hela slanten.

Fy fan vilka minnen

man har ju ganska svårt att dricka tequila efter de måndagarna=)

Här demonstrerar misan hur det kan gå med lite för myk sprit i kroppen=)

Några av grabbsen!

Ett gott gäng på china white

karnevaltime

Jag o Ida klädde ut oss till tigrar och jobbade sådär.

Ida o Bengan på Bengans födelsedag. Vi klädde ut henne till ängel=)

Vi träffade på dogge

På chinawhite igen

SKÅL!

karnevalen igen

tjejerna som jobbade på scandic

Det är tjejer som klätt ut sig till transor.

haha som vi garva!

Galna tvillingar o deras vän alex!=)

I kalsongerna hade de små vattenflaskor fyllda med sprit=)

Mer karneval

hampe,robin o Johan

hur het e inte robin på denna bilden då? haha

and more carneval

alla va utklädda=) skoj

Här va man pepparkaka

jag o Robin

Ida jag o helena

Min sista dag

fick en tshirt men de har stavat lite fel=)

the lovebirds;)

Lem Linda=)

Alla skrev på den här tshirten

har kvar den nånstans=)

Dean försöker dricka upp mina bröst..hahhahaha

puss på finaste Leon

Sötaste Bengan!

 

Fatta att detta bara är en liten liten liten del av ALLA bilder jag har därifrån.

 

Hoppas inte ni tyckte det va alldels för långt. så svårt att välja ut några bilder så helt plötsligt har man gjort ett inlägg som är flera mil långt=)

 

Gud vad jag saknar den tiden där nere. Mot slutet ville man bara hem för det blev lite för mycket av det goda men nu önskar jag att det aldrig hade tagit slut.

 

Har iallafall helt underbara minnen och fått ett helt gäng nya vänner. Vissa träffar man oftare än andra men de är ändå helt underbara! Saknar många av dem. Får helt enkelt dra ihop en reuinion så man får träffa alla igen=)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0