polare av andra könet

Jag har funderat på en sak.

Fick nämligen frågan häromdagen om det var något mellan mig och en killkompis till mig. Jag blev helt chokad att hon trodde det. Hon hade fått den uppfattningen genom att läsa min blogg men så är det ju verkligen inte.

Det är ganska konstigt hur människan fungerar egentligen. Så fort man ser någon tex på stan eller väla gå med någon av det andra könet så tänker man direkt att de dejtar eller är ihop. Men OM de hade gjort det, hade de inte gått o hållt om varandra då eller hållt varandra i handen? Någon som visar de är mer än vänner?

Jag har en del killkompisar och tycker det är hemskt att folk tror det skulle vara något mellan oss bara för vi är på tex väla ihop. 2 av olika kön kan faktikst vara vänner.

Men jag ska inte sticka under stolen med att jag också får de tankarna om jag ser någon jag tex känner gå med någon av det andra könet. Men det är ju så fel egentligen.

Jag vill kunna ha mina killkompisar utan att folk tror vi ligger!!! =P



Ola var min absoluta bästa killkompis som tyvärr lämande mig för 2 år sedan!
Saknar honom så fruktansvärt!


I will always love u my friend!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0