snökaos

Jag hatar, o betonar verkligen hatar, detta vädret.

Kallt, blött och sjukt halt. När man ska köra bil sitter hjärtat i halsgropen och man ber ju för sitt liv varenda gång man ger sig ut på vägarna. Jag som redan är nojjig över att köra bil sen jag krockade blir ju hyper när det är sånt här väder ute.

Detta vädret bara förstör. Tänk så annorlunda natten hade kunnat sluta om det inte skulle bli sånt här JÄVLA väder. Hatar det!!!!!!!

Så snälla snälla gud om du nu finns där ute, kan vi få vår snart? Längtar till sommaren. Åhh gud vad jag längtar till sommaren. Well inte till jag fyller 26 men allt annat med sommaren. Får sjuk ångest att jag fyller 26 =/






Gör en liten uppdatering på detta inlägget.

Ville bara berätta hur myk jag hatar detta vädret, eller jaha det hade jag redan berättat.

Va precis ute och skulle flytta min bil, jo tjenna. Det är full snökaos ute och att det blåser gör ju inte saker bättre. Går man mot havet så piskar snön en i ansiktet och det är tur man inte är sminkad för då hade man sett ut som en tvättbjörn med stora svarta ringar runt ögonen.

När jag skulle backa ut så hoppades jag bara på att det inte skulle komma någon för jag såg absolut ingenting.
Hittade en parkeringsficka och skulle fickparkera. Fick helt enkelt gå på känsla men man är ju proffs så det gick ju som en dans;)

Nä usch nu får detta vädret försvinna!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0