sömnproblem

Varför går jag inte o lägger mig?????

Är så frukteligt trött men går aldrig o lägger mig i tid. Ögonen går i kors men här sitter jag i min soffa med en varm jävla laptop i knäet. Drar mig från att gå sista rundan med Kenzo men det är något som måste göras så det e ba att dra sin fete röv upp ur soffan o ge sig ut i kylan.

Haft en väldigt jobbig dag med massa onödigt bråk. Man blir verkligen ledsen och besviken men det mesta är hur 2 väldigt envisa åsnor misstolkar varandra och tänder till på fem röda.

Känns som det är löst men vi får se hur myk det påverkat eller om det är glömt och bortblåst imorrn. Hoppas på det sista men man vet aldrig hur sådana här bråk infekterar framtiden. Man säger saker som man egentligen inte menar men som kan sätta djupa spår hos den man säger det till. (nu säger jag inte det hände i detta bråket utan ba generellt när det är stora bråk mellan 2 bra vänner)


Nähe, ska man ta tag i sitt liv o gå o lägga sig så denna skitdagen kan ta slut. Har massa o göra imorrn innan jag börjar jobba kl 13. En del viktiga samtal ska ringas.

Sleep tight amigos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0