söndagsmys

Vaknade kl 11 igår men låg kvar i sängen till typ 14. Låg o tittade på lördagens avsnitt av robinson för att sedan pallra mig upp o gå ut med Kenzo som jag fick dra upp ur sängen.

Hela eftermiddagen satt jag i min soffa med datorn i knäet och tvn var osså på i bakgrunden men inget skoj alls på tv så satt o surfade på nätet vilket kan bli fruktansvärt långtråkigt. Jag va så frukteligt lat igår att jag inte ens orkade gå o tända lampa när det började skymma så där satt jag i soffan i en totalt bäckmörk lgh och halvsov.


Skulle egentligen käka med Ida men hon fick lagad mat hemma den lilla lyxisen så jag fick fundera om vad jag skulle käka och hur långt jag orkade ta mig för att få mat i magen.

Efter lite msnsnack med Balle så bestämde vi oss för att käka pizza o kolla film nu innan han ska dra tillbaka till Norge. Får ju passa på att träffa den lille spillevinken när han e hemma o hälsar på.

Då Balle fortf hade alkohol i kroppen efter lördagen fick jag ge mig ut o köra. Blää på det och ni som känner mig vet om att jag normalt inte hade gjort det frivilligt en slappesöndag. Haha. hatar o ge mig ut o köra o leta parkering o sånt sen men va så jävla hungrig så orkade inte vänta på att han skulle ta bussen för att ta sig till mig så det va ba att sätta på sig jackan och ge sig ut.



Han känner ju min "bror" och hade ej varit och sett hur det såg ut på pizzabaren så istället för hemkörning körde vi dit och jag fick snacka lite med Ted osså. Alltid lika trevligt haha eller inte. Han e brutalt ärlig och när jag frågar han om något (oftast mina jävla killproblem) så får jag verkligen ett ärligt svar. Haha, han har det ej lätt med mig lilla Teddybear. Tror inte han hoppas att hans kommande bebis som ligger i magen ska bli en flicka. Inte efter att ha bott med mig i 6 mån och fått agera bror i ett antal år efter. Haha!

Men are from mars, women are from venus remember!!!! =P


Vi började kolla på New Moon men jag somnade typ halva filmen. Tyckte dock den va sådär. Inte så bra som Ida får den att verka. Men den var ju inte dålig iheller. Ska absolut se 3an. Cpslut på denna juh.

Vi såg även en annan film jag laddat ner. "min stora feta grekiska semester" heter den. Haha sämsta filmen ever. Varför somnade jag inte till den filmen istället, hade lixom inte gjort något.

Tog en sen promenix med Ida senare på kvällen med hundarna och följde även med upp ett litet tag inna det var dags att gå hem o fixa nailsen. Skriver mer om det i nästa inlägg.



Kommentarer
Postat av: Erikae

Jättefin bild på dig Annika!!

2010-01-11 @ 15:30:01
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR FILMEN

2010-01-12 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0