sorry

Fort för seg för att ta tag i bloggandet.

E så besviken på mig själv att jag inte tog en bild på hela min outfit igår. Faktiskt jävligt snygg om jag får säga det själv, men det e för skorna e sååååå fruktansvärt snygga. De gör hela outfiten lixom.

Min kamera som jag tappade i backen tar inga bra bilder alls så tog inte många bilder igår=( Får sno några av Nina o Emma men det får bli ett senare projekt.

Precis kommit hem från Ida. Hon o Nixa hade varit så snälla o köpt med donken mat till mig så vi satt där som bakfulla monster o ba mega in burgare i huet. Hahhaa! Vi kollade på "smekmånaden" sen drog jag hem.

Är så trött så jag dör lite inombords. Fick ju vänta på cardan i evigheter innan Daniel va klar så inte sovit många timmar inatt. Först blev jag väckt kl 10 då tjommen skulle köra hem sen deckade jag för att bli väckt av min Idaho kl 12.

Det va lika bra att dra på sig uggsen o gå ut för att möta en trött Ida o lite gladare Paris=)

Hoppas Ida e sugen på en pizza från brossan sen. Jag e nömligen riktigt jävla sugen på en flottig pan pizza. Synd ba de ej har home delivery idag utan jag måste åka o hämta pizzan själv.. mega blub på det=)

Hoppas ni hade en bra nyår ... jag återkommer med bilder från min kväll.

Vi hade obviously skoj igår iallafall=P



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, jag skulle också vilja se hela din outfit :/ Jag sitter och frossar i andras nyårsbilder nu och ser hur fina det var igår i sina klänningar :) Själv känner man bara sig som en uppblåst padda, haha.

2010-01-01 @ 19:18:56
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0