steal it!

Hittade en liten lista hos Cornelia så nu ska jag fördriva lite tid=) love it!



Mc Donalds eller Burger King (no doubts about it, mcfeast for life)

Blondiner eller brunetter  (spelar la ingen roll)

Surt eller salt godis (djungelvrål ohh yes)

Vanlig Cola eller Cola light (helst på 33cl burk)

Bada eller duscha (går fortast, får panik av att bada. Iof ett härligtbubbelbad med nån mysig kille hade inte varit fel)

London eller Stockholm (älskar mitt stockholm!)

Osminkad eller sminkad (man ä ju 1000 ggr snyggare med smink)

Kaffe eller te (helst frukt-te med massa socker i)

Adriana Lima eller Miranda Kerr (hur snygg e nu inte detta charmtrollet)

High heels eller Converse (sexigare med skyhöga klackar)

Desperate Housewives eller Gossip Girl (ni kan inte tvinga mig välja här)

Scrubs eller How I met your mother (inget direkt fan av något av det egentligen)

blåögda killar eller brunögda (finns inget finare än ett par flirtiga bruna ögon)

Sony Ericsson eller samsung (blub)

Wii eller playstation (just dance e ju sjukt skoj)

Utekväll eller hemmakväll (inget slår en kväll med min Idahooo)

Julafton eller nyårsafton (nyår är överskattat)

Gina tricot eller hm (love it)

Ge eller få (älskar att ge bort presenter)

Britney Spears eller Lady Gaga (that boy is a monster *sjunger*)

Personlighet eller utseende (först kollar man utseende sen personligheten)

Pengar eller kärlek (har man kärlek har man allt)

Chips eller ostbågar (ostkrokar=P)

Att alltid gå runt och lukta lite prutt eller att prutta 100 gånger om dagen (haha men fyyy)

Felix
eller Heinz (kan ej leva utan min felix tomatketchup)

Svarta kläder eller vita (svart funkar till allt)

Mörk choklad eller mjölkchoklad (helst sweitzhernöt eller hur fan man stavar till det)




Kommentarer
Postat av: Mickis

Heeej =)



Jag vet inte om lördag än! Ska på en inflyttningsfest, men nästa helg blir det party! Vi har så mycket i skolan nu, helt galet vad man måste plugga =(



Ska du ut eller?

2010-01-21 @ 15:10:17
URL: http://pickymicky.blogg.se/
Postat av: Mallan

Du o dina listor. :D

2010-01-21 @ 19:54:16
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: Mallan

Du o dina listor. :D

2010-01-21 @ 19:54:17
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: Mallan

Du o dina listor. :D

2010-01-21 @ 19:54:19
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: malin

jag vill också göra listor, hur gör jag? haahahahah kussen som inte har en aning om nåt haha

2010-01-22 @ 01:55:12
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0