STOCKHOLM VS ENGLAND

Det går trögt med stockholm. Har kollat blocket efter lgh men shiit va svårt. Har mailat en del men inte fått några svar.

Även sökt lite jobb men ingen lycka där iheller.

Segt när det går så segt för nu vill man ba få det uträtt och börja planera.

Ser att det är ganska många från Stockholm som e inne och läser bloggen så vädjar nu till er att hör ni något eller vet nån som ska hyra ut sin lgh eller behöver anställda så ba hojta! Öppen för alla förslag=P

Slänger in lite minnen från mina o Idas äventyr i huvudstaden

Den onsdagen va amazing!

Jag, underbara Anneli o Ida när vi va o hälsade på i nov -08

Vi o Johan

Underbart gäng!

puss på vår alldeles egna bitterfitta Dean ;)

Dean o en nyduschad Emil

Micke, älskade Emil o Ida

Vår alldeles egna Blub bor ju i sthlm! Love him!!!!



Fick ett jobberbjudande idag från min gamla chef i England. Han ville jag skulle komma tillbaka o jobba på Rudis igen. Han ville jag skulle bli front of the house manager och få rätt på stället igen. Han ville tom betala för min flygbiljett o så.

Är kluven för det hade varit skoj men samtidigt vill jag ej lämna Ida och hon vill ej följa med. Känner väl inte att jag kan utvecklas där direkt iheller för det är inte inom den branschen jag vill vara. Men samtidigt är det lite lockande. Har saknat England och har ju en hel del vänner där som jag mer än gärna hade velat umgås med igen.

Saknar min allra bästa vän i England. Paul u are my star!

Joe o makka

Arron <3

Mina rockstars Robyn o Carrie. Love ya to bits

Harrison och Luke. De e sjukt roliga att umgås med=)


Kommentarer
Postat av: Ida

oj oj två av mina hetingar.. hahaha nä skoja BLUB! Nä england får du inte så e de bara...

Sthlm... yea!!! england neeee!!

2010-01-20 @ 10:42:24
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0