sucker !!!!

Jag hade verkligen längtat till nya avsnitt av Paradise och kom på mig själv sitta med världens leende hemma hos Ida när det började. Hur patetiskt får man bli lixom! hahaha

Jag är helt fast och älskar alla intriger och falskspel som pågår. Jag hade aldrig klarat av att vara med för jag hade inte kunnat vara så falsk och jag är inte bra på att spela sånna spel.

Tyckte det va sjukt tråkigt Catja fick åka ikväll. Speciellt när hon blev utröstad av Francesca som de redan röstat ut en gång. Lite orättvisst faktiskt men så är ju spelets gång.

Längtar till imorgon kl 22.00 för att se 2 nya avsnitt. LÄNGTAR!! haha

Alla (eller de flesta) killarna är så heta så man svimmar nästan lite. Jag är lite sucker för solbrända vältränade kroppar med tatueringar.. GRRRR!!! Kommer nog ha riktigt bra drömmar inatt.. mohahhaha... naughty me! haha





Du vet att du vill kolla....



Kommentarer
Postat av: Ida

bara för att göra d gaaanska klart för dig så ÄR HAN ÖVERSTA MIIIIN min min min min!!!!



hahahahah ;);)

2010-01-19 @ 10:44:22
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0