Svar till frågestunden

Då var det dags att svara på alla era frågor.

Här kommer svaren!

Hur ser du på ditt liv om 5 år? :)

Förhoppningsvis så har jag utbildat mig till makeupartist och jobbar med något jag tycker är roligt. Tror att om jag hittar rätt kille är gravid om 5 år. Bor nog i Sthlm i nån köpelgh med sambo och tror även jag skaffat en kompis till Kenzo.

 

Är du helsvensk?

Ja jag är helsvensk. Får höra ofta att jag ej ser svensk ut men min pappa ser ju lite ut som en bulgar=P haha, så har förmodligen fått det därifrån. Fått höra att jag är allt från Jugge, Grekiska till Libanese. Jag tar ej illa upp och jag gillar mina bruna ögon och lite mörkare drag.

 

Vad faller du för hos en kille?

Först o främst utseendet men lär jag känna en person är det personligheten jag blir kär i. Det ska vara en kille som kan bjuda på sig själv och som det är lite go i. Jag tycker om en snygg rumpa på killar;) Hur personen klär sig är också viktigt.

 

Var gick du din utbildning på naglarna?

Först gick jag en distanskurs jag hittade i England. Gillade inte den gelen så jag gick en dagskurs hos Chez för att få använda mig av Christrios geler. Trivs bra med den gelen men funderar på att gå ännu en kurs och testa ett annat gele. Tycker det är skoj att utveckla mig.

 

vad använder du för " märke" när du gör naglar? gel eller? och hur gör du den snygga marmoreringen???

se frågan ovanför för svar på märke på gele. En marmoreing är väldigt lätt att göra. Man tar grundfärgen och sen duttar man på färgen man vill ha på sin marmoering och sen "kluddar" man ut det med en smal pensel. Ser nog svårare ut än vad det är.

 

hur kan du vara så fruktansvärt snygg? och var fottar du å ida så fina bilder?:d

Haha anser inte mig själv som så jävla snygg men har väl mina moments;) haha. Tror ens utstrålning gör att man blir snygg på utsidan så som insidan.

Det är en fotograf som tog kontakt med mig och ville fota mig. Sen andra gången jag skulle dit va Ida också med. Verkligen superkul att ha dessa fina bilder och vi hade skoj när vi tog dem.

 

1) Undrar om du har kille. 2) I hur stor lägenhet bor du i? 3) Vad gillar du för klädstil? 4) Köper/säljer du på Blocket/Tradera?

1. Nej har ingen kille i mitt liv. Har haft en jag träffat lite innan men nu är jag helt singel. Ut på köttmarknaden igen=P

2. det är en 2a på 55 kvm. Helt lagom

3. Jag är allätare och har på mig det som är bekvämt. Klänning när jag går ut oftast.

4. Jag har köpt en del på ebay faktiskt. mest varit nagelgrejor men även massa hello kitty grejer till Ida och annat smått o gått. Blocket har jag väl osså köpt nån byrå någon gång och även sålt mitt köksbord o så. Tradera har jag knappt användt mig av. Men tycker absolut inte det är fel att använda det.

 

Lite personlig fråga kanske men jag undrar hur lång du är och vad du väger. Tycker att du är så fin i kroppen och undrar hur långt ifrån jag är viktmässigt :P

Jag är 170cm lång och väger typ 56-58. Allt har dock inte bara med vikten och göra så du tänker på det. Jag är tex inte alls tränad men en tjej som tränar mycket kan väga mycket mer men vara snyggare i kroppen. Jag är inte alls nöjd med min kropp men jag får skylla mig själv för jag tränar inte.

 

Har du blivit uppsagd??? Varför då?

Ja tyvärr har jag blivit uppsagd. De har ej råd att ha anställda längre och då jag är den enda anställd så var jag tvungen att gå. Tråkigt men de har ju inget val. Fast de vet nog inte riktigt hur de ska klara det utan mig;)

 

hur många operationer har du gjort? har du silikon?

Jag förmodar du menar skönhetsoperationer. Har bara opererat näsan. Har lagt in juverdemr i läpparna men det är ingen operation. Nej har ingen silikon. Det är mina äkta boobs=P

 

Vad är favorit kläderna när du sover?

kläder? jag har inga kläder när jag sover. Sover i trosor.

 

1. Vad får dig riktigt glad? 2. Vad får dig riktigt sur? 3. Vad kan du inte leva utan? 4. Dåligt sex eller inget sex? 5. Favorit pizza på pizzabaren?

1. När jag får vara med min Idaho!

2. oärliga människor

3. godis

4. klarar mig inte utan sex så får bli kasst sex då. haha

5. har bara testat 2 pizzor därifrån. Brukar bli vanlig hawaii.

 

Jag har hört att du tycker att din kompis Erika är helt fantastisk!!! Stämmer detta?? :)

Haha ja det stämmer väldigt bra. Erika är en supergo vän som är lite tokig! Haha. alla dessa hundar=)

 

 

Vad betyder blub?? Störigt att läsa det i typ varje inlägg!

ordet blub betyder inget direkt utan det är bara ett ord vi har användt mycket på senaste. Det är så bra för man kan använda det till typ allt=) Alla som man pratar med ofta har börjat använda blub och det är ganska skoj=P Kanske tom blir ett ord i svenska uppslagsverk. haha nä bara skoja. Men helt ärligt om du nu tycker det är så störigt så läs inte min blogg då. Jag skrive rju hur jag vill o vill jag använda blub så gör jag det. Läste faktiskt igenom bloggen och använder det inte alls i varenda inlägg så det är bara ibland. Cheer up u!=P

 

1, Om du vann 1 miljon kr vad skulle du göra?? 2, Om världen skulle gå under imorn, Vad skulle du ha gjort idag då? 3, Vad tycker du om killarna i HBG?

1. Skulle packa resväskan direkt o åka nånstans där det va varmt.

2. samlat de jag tycker om mest av allt o ha världens party!!!!

3. killarna i hbg,,, hmm.. finns inte så myk att säga. Jag har då inte hittat nån vettig ännu. haha.. Men jag testade ju andra städer tom andra länder också och det gick ju inte bättre så är nog inte Hbg det är fel på utan killarna=P hahaha

 

Hur många år har du och Ida varit vänner? Hur lärde ni känna varandra? Hur stor är din lägenhet?

Vi har varit vänner sen 2005. SÅ inte så länge men känns som vi kännt varandra hela livet. She is my bitch.

Jag dejtade hennes brors kompis så frågade hon mig en kväll på cardan hur det gick mellan oss och efter det har vi i stort sett pratat varje dag=P

den är 55 kvm.

 

vad är kenzo för ras? =)

Han är en pomeranian. Hette dvärgspets innan men nu använder man sig av det internationella namnet som är pomeranian.

 

när hade du senast sex? ;))))))

Inte för att nån egentligen har med det o göra men det va ett tag sen. haha.. nyår tror jag!

 

vilket är det sjukaste stället du haft sex på?

Har inte haft sex på några "sjuka" ställen! Snäll flicka! ;)

 

vilken/vilka affärer handlar du mest i????

Om du menar klädesaffärer bir det Gina eller Hm mest.

 

Hoppas ni fick svar på det ni ville få svar på=P

See ya later fuckers!! hahah

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

jag ville bara tacka för svaret på min fråga ang din vikt :P tack!

2010-01-18 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0