telepati?

Jag skickade iväg ett sms till Ida där jag skrev att jag ville ut o partaja ikväll. Vet inte varför jag vill det men jag känner för att supa skallen i bitar, tänka på annat o ba ha skitroligt med min Ida!!!

Iallafall så kände jag lite när jag skickade iväg det att jag skulle få ett negativt svar tillbaka då Ida faktiskt ska jobba imorrn.

Jag hann inte mer än att skicka iväg meddelandet innan jag fick ett sms av min fis. Hon skrev typ ska vi inte gå ut o festa ikväll, jag jobbar imorrn men man har ju flögit förr. Haha!

Vi måste ha skickat de meddelandena exakt samtidigt! Lite scary. Hahaha.. som o vi kunde läsa varandras tankar=)

Så ikväll blir det väl ALL IN med min fjesa!!! ska bli sjukt skoj=) Ser fram emot det!

Någon som e sugen på att joina oss?? ba att ringa! Ju fler ju roligare=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0