vad händer med mig?

Mår jättekonstigt. Yr o väldigt illamående. Har inte kunnat äta på typ 3 dagar. Tar en tugga sen känns det som jag ska få upp allt igen. Ser suddigt gör jag osså. Har testat att använda glasögonen men blir inte bättre.

Jag som ska på pimps and prostitutes imorrn men Ida. Mår jag såhär kan jag absolut inte dricka alkohol.

Usch fryser gör jag osså. Sitter här på jobb med värmefläkten på högsta speed och längtar till min säng.

Försökte precis få i mig 2 knäckemackor men kunde inte. Fick bli en kopp te istället. Igår åt jag 2 tuggor på en kycklingrulle o i förrgår en halv hamburgare o några pommes. Det e inte likt mig som brukar kunna kränga hur myk som helst. Inte konstigt man blir sjuk när man ej äter men jag får verkligen inte ner det. Tur jag har pstav i armen annars hade jag fan varit rädd att jag va pregnant. Det hade ju bara varit en stor blub!

nä, men då surfar man väl vidare då det inte finns så myk mer att göra här på jobb. Ska kolla mer lgh i sthlm o så. Fan va jag vill iväg NU! Palla med Hbg! blub!


Kommentarer
Postat av: jessica

näringsbrist, hjärtat...

2010-01-06 @ 11:42:17
URL: http://lesssle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0