Dör lite inombords

Igår hade jag en Johan Glans dejt här hemma och jag skrattar fortf lika mycket även om jag sett den 15 miljoner gånger. "du vill ligga med mig, nej du har ont i huvudet, men gå o bajsa ska du se att det släpper" hahahahhahhaha dör lite!

Roligt är det osså att han har exakt likadan humor som mig så vi kollade även på Jeff Dunham och garvade ihjäl oss lite till=)
Peanut o Achmed e bara bäst! "ssttttooooop touching me" hahahaha.. skrattar ba jag tänker på det.

K hade köpt med sig typ 14 kg godis så där satt man o feta i sig tills man mådde illa! Sjukt imponerad av hans val av lösgodis. Tycker ingen verkar ha samma smak som mig när det kommer till lösgodis men massa choklad och sura grejer funkar hur bra som helst för mig=)


Omg va sent man kom i säng igår natt så e sjukt död idag! Ska ha lite visningar på min lägenhet sen göra lite fransar sen blir det bio ikväll=) Ska se premiären av "alice i underlandet". Dock inte i 3d. Vi bokade biljetterna igår och det fanns såklart inga platser kvar på 3d visningen. Men men det gör inte mig något. Slipper jag sitta där o se ut som en tönt i de glasögonen=) hahaha!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja han är mega rolig, vet du själv ska jag och min bästa vän gå och se Shan the man live på Teatern här i Eskilstuna i kväll. Ska bli sjukt roligt :) :)

2010-03-04 @ 14:20:56
URL: http://nogg.se/blogg.asp?idHomepage=11396
Postat av: amanda

ååh va mysig hunden ser ut att vara! =)

2010-03-05 @ 00:30:31
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0