har inget bättre för mig..

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 40 i think
Vad tycker du om kärlek? just nu? Då kan det dra år helvete!
När kramade du någon sist? igår kväll
Hur många har du haft sex med? hade ni allt bra velat veta va?? =)
Har du svårt för att bli kär? nej jag har ju tyvärr inte det
Saknar du någon speciell person? MIN IDA!!! KOM HEM!!!!
När kysste/hånglade du med någon senast? tihi, hemlis;)
Haft sex på en jätteoffentlig plats? haha ja när jag va 14
Ångrar du det? njae, man ska ej ångra saker man gör!
Är du singel? Yes I AM!
När fick du senast en komplimang? i förrgår!=)
Har du blivit sårad av en kille? OM jag har! Killar suger!
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? funkade det inte innan tror jag inte det hade funkat nu iheller..

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?
hmm nä tror jag inte
Sprungit naken ute? haha nej fan va kallt=P
Flashat något intimt bland folk? när jag piercade bröstvårtan blev det en del flashande av höger tutte=) haha
Åkt ambulans? nix!!
Gjort något riktigt dumt? har inte alla det?
Varit nykter på nyårsafton? ja fram till jag va 14 va jag spiknykter.
Slagit ner någon? ja men det va dem fan värda
Hånglat med fler än 50 pers? haha ja!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? klart jag har, vem har inte det?
Hånglat med någon riktigt ful? på fyllan e alla snygga;)
Skämts över dina föräldrar? ja det har väl alla gjort någongång?
Sagt hur dålig din partner är i sängen? nä det e väl taskigt.. man kan ju kanske pika lite men inte slänga rätt ut att personen e kass!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja absolut!
Tar du droger? aldrig testat o kommer aldrig göra det
Dricker du? nej aldrig.. haha.. who am I kidding=) alkoholist för fuck sake=)
Vad sover du i? trosor=P
Varit riktigt kär? när det kittlar i hela magen?ohhh yes!
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? va kär i Taylor i Hanson när jag va liten. Tro rinte jag haft nån chans där faktikst..haha
Är du ensam nu? nix
Vill du gifta dig? kanske
Vill du ha barn? ja det vill man väl
Blivit polisanmäld? nej jag e snäll flicka=)
Gjort något som du verkligen ångrar? JA tyvärr

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
K
Du delade säng med? K o Kenzo=P
Såg dig gråta? måste ha varit Ida.
Fick dig att gråta? D
Du delade cigg med? Nån i söndes när vi partajade=)
Du gick på bio med? Kim, va o såg Alice i underlandet igår!
Skällde på dig? bir o jeppe=) hahaa
Gjorde dig arg? D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit
? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja=)
Köpt någonting? fyllde mitt kylskåp idag!
Sjungit? haha ja igår kväll!
Saknat någon? ja, somfan

ÖVRIGT:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Gå på bio
Vad gjorde du kl 8 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? smsade
Det sista du sa högt? vi hörs
De sista någon sa till dig? tack
Vad står det i ditt senaste sms? men blub det e ju skitlångt... typ att personen som messade mig gått upp kl 11 för att luncha och sen gjort ärenden och att han nog hoppar utgång ikväll o går all in på lördag. sen undra han hur det gått för mig under dagen. ett puss fick jag osså i slutet;)
Vad har du druckit idag? en festis=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0