new stuff for kenzo

Va inom på ÖoB oxå för att se om de hade en större bur jag ska träna Kenzo i. Den andra jag köpt e liten, han får plats i den absolut men kan tänka mig han får lite klaustrofobi i den så köpte en större där han kan gå runt lite i.

Ska försöka ge mig på att träna hans seperationsångest igen. Håll tummarna det funkar för jag blir så jävla förbannad varenda gång jag ska gå o han skäller som en galning. Inget hjälper o han är hysteriskt. Får panik!



Köpte även en söt liten bädd jag hoppas kenzo ska gilla att ligga i. Tror dock inte det är möjligt att få han o ligga still i den men tyckte den va så fin så va tvungen. =)



Fick även bli lite coola bajspåsar i nya färger=) Piffar upp kopplet lite, haha! Kanske borde dela ut lite bajspåsar till hundägare för de verkar ej veta vad det är för något. Asså om Kenzo bajsar i en rabatt eller nånstans där man ej går så kan jag osså strunta i det. Eller om det e så mörkt att jag ej hittar tollen efteråt låter jag det vara men annars plockar jag faktiskt alltid upp efter min hund. Finns inget vidrigare än stora högar av skit från hundar man nästan trampar i.

Värst e det nu när det snöat. När det nu töar bort så e där mer hundbajshögar än någosin på trottoarerna o gräsmattorna. ÄCKLIGT E DET! Plocka upp efter era hundar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0