onsdagsnöje

Igår hade jag ett antal visningar på min lgh och jag förstår inte hur jag ska kunna välja en av de som varit här.. har iallafall 3 bra kandidater så det får väl bli lottdragning i slutändan.

Senare på eftermiddagen hade jag fransar och sen tittade jag på fredagens avsnitt av lets dance. Nörd jag vet=P hehe.

När klockan börja närma sig 19 va det bara att slänga sig in i duschen o sen göra sig iordning för att gå på bio.

Kim kom o hämtade mig runt 20 för vi skulle köpa biljetter i tid. Det var premiär på "alice i underlandet" så bättre o va i tid än att behöva stå i värsta kön sen. De visar filmen i 3d osså men det fanns tyvärr inga bra platser kvar på så vi fick ta vanliga. Typ halva biosalongen va tom vilket ändå e lite konstigt då det var premiär.

Ok nu till filmen då. När vi kom ut ur bian visste ingen av oss vad vi skulle säga. Njaee, hmm o skratt var det enda som kom ur oss och det är sant. Man vet inte alls vad man ska tycka. Den är väldigt konstig men ändå coolt gjord. Handlingen var inte alls som jag förväntade mig då jag trodde det skulle vara en version av den riktiga alice i underlandet. Denna filmen handlade om att hon kom tillbaka till wonderland men vissa grejer kände man ju igen och Johnny Depp e ju som vanligt grym i den rollen han gör. Älskar Johnny Depp! ögongodis=)

Klart sevärd film men kanske inte på bio, isåfall i 3d.

Efter bian drog vi hem till mig o lyssnade på massa skön musik. haha ganska komiskt vi satt här i soffan o sjöng med i alla låtar. Hahaha!!! föreställ er den synen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0