nu börjar det hända grejer, eller?

Har suttit HELA förmiddagen i telefon. Ringt till telenor ang min försäkring. Fortf ej fått ut en ny telefon o min försvann i januari, helt sjukt. Haft många turer med dem fram o tillbaka. Hatar Telenor o när detta abonemanget går ut ska jag nog gå över till 3. Typ alla jag känner i sthlm jobbar på 3 så hoppas få hjälp av dem att få det bästa abonemanget o bästa telefonen=)
Varför jag är så arg på telenor ang min telefon kan ni läsa om här.

Har även pratat med brogripen ang min lgh. De har ju sagt de skulle göra om i köket o hallen men det händer ju aldrig något. Tyvärr så va hon jag pratat med på semester så de skulle ringa mig nästa vecka. Hoppas då vi kan boka en tid så de fixar o jag kan komma iordning nångång.

Pratade även med Lamaro då de ska fixa lite smågrejer i min lgh. Har tex många luckor som ej stänger sig o har spricka i vasken mm. Skulle maila en lista med allt jag ville ha fixat så får göra det ikväll då jag skrivit upp allt på en lapp därhemma. Hoppas osså de kan komma så fort som möjligt så man känner att man kan trivas o bo där.

Nu ska jag se om det kommit nått nytt avsnitt av mina favvis serier=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0