26 år idag=(

Min bästaste killkompis skulle bli 26 år idag. Tänker på han jätteofta o saknar han varje dag. Varför varför varför skulle han göra en så dum grej o lämna mig här på jorden helt själv=(

Mår jättedåligt när jag går förbi hans lägenhet även om det nu är 1 ½ år sedan han valde att lämna oss.

Kommer aldrig glömma honom, han va så speciell o ställde alltid upp.

Skrev ett ganska långt inlägg 1 år efter det hände o det kan ni läsa om här

Har skrivit en del på facebook osså o det kan ni hitta här, här, här, här, här o här. Vet inte om det funkar att länka så men annars finns de bland mina anteckningar på fejjan.

Grattis till min älskade Ola på din födelsedag, kommer ALDRIG glömma dig!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja älskade Ola, hoppas han har en fin födelsedag där i himlen... tänk att det redan gått 1.5 år....

2009-05-06 @ 20:38:45
Postat av: Anonym

Läste det du hade skrivit. Berörde verkligen en. Jag har en bästa kompis som snackar ofta om självmord att hon inte vill längre man är så rädd ibland och få ett samtal att hon inte finns längre. Själv har jag åså haft dem problem men fortsatt och kämpa. Livet kan bli mycket bättre, man måste ge det en chans varje fall. Sen kan jag åså förstå dem som gör detta....

2009-05-07 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0