ang arbetsintervjun

29 kommentarer än så länge på mitt inlägg ang min vän som var på arbetsintevju. De flesta står såklart bakom mig och tycker det här är förjävligt men sen finns det vissa rötägg som har ett väldigt kontigt tankesätt. Ska inte nämna några namn men ni vet precis vilka jag menar om ni läser kommentarerna.

Hade även över 400 unika träffar igår vilket är rekord. Tycker det är superbra att ni sprider detta och länkar till inlägget för såhär får det absolut INTE gå till.

Jag ska hjälpa denna tjejen att få rättvisan på sin sida o hon ska fantomen få den största jävla ursäkten som någonsin finns av Boomerang.

För er som ej förstått hur "stor" den här tjejen är kan titta på mina bilder för jag är i ungefär samma storlek som den här tjejen. Ok, hon har lite större bröst men annars kan jag nog säga vi e ungefär lika stora. Eller vadå stora? Jag e fan inte stor! Jag kanske inte har en kropp som våra supermodeller men jag är definitivt inte tjock.

Ni kanske får en bild att den här tjejen är lite småful och därför de sagt som de gjort men ni förstår inte hur söt hon är. Underbar utstrålning och hur trevlig som helst. Tror INGEN skulle säga att den tjejen är ful. Sen har alla olika smak om vad de anser snygga, söta mm men ingen ka säga att hon är ful. Jag tycker hon är hur vacker som helst och det säger jag inte bara för jag känner henne för så bra känner jag henne inte.

Så fortsätt sprida länken för de ska inte komma undan!!!

Här är en bild från när jag bodde på Gran Canaria o då vägde jag sådär 10 kg mer än jag gör idag. Tycker fortf inte att jag var för stor för att kunna få ett jobb i butik. Eller?? Tydligen enligt Boomerang så hade jag ju varit enorm då de kan säga så till vän som inte ens e så "stor" som jag är på denna bilden! HELT SJUKT JU!!!



Kommentarer
Postat av: ms

Du är helt perfekt...

2009-09-04 @ 11:53:29
Postat av: Cattis

Hej,

det låter helt sjukt det som din kompis varit om när hon sökte jobb i den där klädaffären. Jag jobbar som journalist, du kan väl höra av dig till mig på mejlen så kanske jag kan kolla upp det här?

2009-09-04 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0