min älskade Ola!

Jag är en hemsk människa.

Redan när vi gick in i december månad börjar tankarna på att det snart är 2 år sedan Ola lämnade oss och jag tycker julen är väldigt jobbig pga det. Så hur kan jag då gå hela dagen idag utan en enda tanke på min älskade vän när det bara slog mig precis.

Det är IDAG det är exakt 2 år sedan. Det va ungefär vid denna tiden osså som han valde att ta sitt liv.

Gick in och läste alla mina anteckningar jag skrivit på facebook och nu sitter jag här och gråter som en liten bebis.

Saknar han så det gör ont i varenda ben i kroppen. Det har gått 2 år men det gör fortf lika ont.

Så många gånger jag tänkt tanken : om ba Ola varit här. Känns som en liten bit av mig försvann med honom. Vi delade allt! Hade ett väldigt speciellt förhållande och helvete va arg jag kunde bli på honom men jag älskade honom o älskar han fortf. Min bästa vän som alltid fanns där för mig. ALLTID!! no matter what!

läser även igenom mina blogginlägg (här e det som jag skrev 1 år efter det hänt, här ett inlägg jag skrev för bara en månad sen)  som handlar om Ola och det kommer mer o mer tårar. Men man behöver gråta ut ibland.

Nu ägnar jag denna låten till dig min vän o fortsätter minnas dig för den underbara människan du va när du umgicks med mig. Det vi hade va speciellt o jag kommer ALDRIG glömma dig!!!



som jag skrivit innan så passar texten in så bra!!! Allt stämmer!

ÄLSKAR DIG OLA!!!!

 

Gå in o tänd ett ljus !


Kommentarer
Postat av: marie

usch usch! blandade känslor av sorg, illa mående m.m att man inte förstod att han mådde så dåligt så att han kunde ta sitt liv. det är fruktansvärt rent ut sagt!

vet inte vad jag ska skriva mina ögon fylls med tårar...ska ägna mina tankar åt honom idag. o även till dig!



kram

2009-12-22 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0