telefonsamtalet

I lördes fick jag ett samtal av Sofie jag gjorde hårförlängning på förra helgen. Hon berättade att hon varit hos frissan o klippt sig o hon hade gett jätte mycket beröm för mitt arbete o sa att jag ej kunnat göra det bättre o var jätteduktig. Jag blev så glad o tänk att de små fina orden gjorde att mitt självförtroende fick sig en spark i rätt riktning o gjorde min dag.
Vill absolut ej skryta men vill ba dela med mig av min glädje. Sen blir ju inte saken värre att Emelie jag gjorde förlängning på dagen innans frissa osså hade sagt att det va fint gjort=) Blir så glad=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja och snart kommer jag och fixar till mitt =P Hur har du det i helgen med tider?? Fredag? Pöss

2009-02-09 @ 16:36:53
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0